Lördag och söndag

I lördags var det jobb 12-21 som gällde. Var på IVA och var en sån där dag då jag påminndes om varför jag är på operation i vanliga fall. Så många dåliga djur och ledsna djurägare... Jobbigt, även om man vet att man gör ett bra och viktigt jobb.. Theodore var som tur vaken när jag kom hem så fick lite mys där :O)

I söndags jobbade Magnus... :O( 
Jag och Theodore åkte till kattutställning i Bohus så fort vi ätit frukost. Fina Fiona ställdes där och Jessica och mamma var redan där. Har lärt mig en sjuk sak med kattutställningar.. Du får inte lämna utställningen förrän det är helt klart! På lördagen var Fiona färdig ställd vid 10-tiden men Jessica och mamma var tvugna att vara kvar tills 18-tiden!! Om de kommer på en med att gå tidigare så drar de in bedömningen och eventuella vinster tas tillbaks! 
Fiona kom på andra plats båda dagarna, fick jättefin kritik! Så hon kan nog kamma hem en del i framtiden, om Jessica nu orkar åka på utställningar när man fängslas.. :/

På söndag eftermiddag var jag på ett hemligt litet möte, agerade konsult :O) Theodore sov i bilen 1,5 timme! Vilken tajming! Efter det åkte vi hem och hämtade upp Magnus och mötte upp mamma, pappa, Thomas, Jessica och Kalle på kinan i Kungälv och blev bjudna på middag där av mamma :O) Alla åt vi buffen, massa gott :O)

Fionas fina bur :O) Jessica har valt en riktgit fint skynke med massa matchande tillbehör, bara det bästa för Fiona :O)


Fina Fiona vc hon som vann (4mån äldre men typ samma kritik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0