Träffade Theodore's tvilling

Igår vaknade jag med fortsatt ont i ryggen, söndag kväll hade varit nästan värre än lördagen. Magnus fick snällt vaba och jag sjukskriva mig. Gjorde inte ett enda lyft sen söndag eftermiddag förrän imorse och det har blivit mycket bättre, nästan bra. Blev ingen valpkurs igår kväll och tror jag hoppar Ellas i kväll också så jag inte drar upp det igen. 

Igår åkte vi till mammas jobb och lämnade deras Oriflame beställningar där. Prickade in fikat :O) Sen åkte vi till Ida och William och drack lite kaffe. Magnus åkte under tiden och handlade och var duktig och tog god tid på sig ;O) Lyxigt att ha sådan hjälp under en dag :O) 

Vi höll Theodore uppe tills lite efter åtta vilket resulterade i att han inte vaknade förän halv åtta idag! LYX, och bara vaknade en gång under natten! :O) Härligt härligt.

Idag är M åter på jobbet, ett dubbelpass då han är på utbildning på dagen och jobbar kväll.. Vi tar det lugnt för att jag inte ska överstränga ryggen för mycket. 

Nu lunch!





Och en bild på sötis i sin nya bilstol 

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Söta bilder!!

2011-03-29 @ 17:23:39
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Vilka sötnosar =)

2011-03-30 @ 21:54:28
URL: http://saratilling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0