Tisdag Onsdag Torsdag

Tisdagen var M iväg och jobbade och har så gjort resten av veckan. Det har gått bra med ryggen, även om jag fortfarande känner av det.. :/ Tisdagen var vi bara hemma och tog det försiktigt och lugnt. Ingen Ella kurs. 

Onsdagen spenderade vi hos mormor och morfar, mys och mat :O) Lugnt och skönt :O) Theodore gjorde ett första försök till att krypa ordentligt. Han gick upp i krypställning, som så många gånger innan, och flyttade ett ben och en arm men gled sen ner igen. Och han vill såå gärna ta sig framåt. Kvällen tog vi det bara lugnt, precis som under dagen :O)

Idag har vi varit på första lektionen i simkursen Fisken. Så duktig min pojk och han tycker det är så kul :O) Idag fick han dyka själv från en madrass i bassängen och så tog jag honom i händerna när han var som djupast :O) Inga problem :O) Han var lagom trött efter kursen så dusch och omklädning fungerade riktigt bra idag 

T har försökt krypa hela dagen. Jag sätter honom ner, han tippar över och ställer sig i krypställning och vill FRAMÅT men det går inte, så han sjunker ihop på golvet och vill FRAMÅT men det går inte. Han blir så frustrerad och arg, sötis :O) 

Vi har den sista veckan lyckats skjuta lite på T's dygn så vi lägger honom först vid åtta och som tack sover han till sju på morgonen, mycket bättre än innan sex på morgonen :O) Och han vaknar oftast bara en gång per natt så får lite fler timmar på raken. Nja, än så länge lyckas jag inte slappna av tillräckligt utan vaknar rätt så ofta och funderar på om han lever.. Men det är väl en vanesak att inte se honom på så många timmar ;O)

Imorgon väntar jobb och M och T har en grabbdag :O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0