Ont i huvudet-dag :O(

Ja idag vaknade jag med huvudvärk (redan första gången jag var uppe) (inte riktigt sant för Theodore tyckte det var lämpligt att vara vaken mellan 1-2 ungefär, men första gången han skulle äta hade jag huvudvärk). Hade dock turen att han sov ända till 7,20 :O) Och huvudvärken har inte släppt på hela dagen :O(

Så har inte blivit nåt gjort idag. Theodore har varit så duktigt. Han har varit lite klänig (men han märker väl att jag inte mår bra) men så duktig :O) 

Nu har M kommit hem och står och lagar mat till mig :O) <3

Så här såg det ut i morse.. Gjorde ju inte mitt humör bättre..


Fastnat lite.. :O)


Hittar roliga saker överallt nu mer :O)

Kommentarer
Postat av: Nen

Haha jag är ju ett döskalle freak så jag har döskallar på det mesta. Jag var tvungen att köpa dom snygga örhängena med lång kedja idag. Jag kunde inte hålla mig borta från dom. Men nu är det nog köpstopp ett tag.

Jag tror säker du hittar något som passar dig se till att du inte tar någon förstor döskalle bara för risken är ju att den ser malplaserad ut.

2011-03-11 @ 15:05:49
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0