Härlig helg :O)

Började och avslutades dock med jobb men det var bara trevligt :O)

Fredagen grejade vi lite hemma jag och T. Åkte sedan på eftermiddagen och lämnade T hos moster Jessica där han skulle vara en dryg timme då mitt pass på jobbet överlappade med M's..  Första gången som Fiona får träffa T eller en liten bebbe över huvudtaget. Hon var supernyfiken men vågade inte riktigt fram, dock var hans leksak rolig så de lekte lite ihop med den :O) Sen när jag inte var där hade T fått tag på henne, med båda händerna, men hon hade bara snällt väntat på att Jessica skulle koppla loss honom :O)

Jobbade 17-21 på operation, fick gå bredvid härliga Sara för att få följa med nya flödet då hela avdelningen är helt ombyggd sen jag gick hem med T. Gick bra,  kändes helt ok och det var en mysig kväll lagom mycket att göra :O)

Och så äntligen lördag, som jag väntat :O) M jobbade. Jag och T gick upp lite innan sju och förberedde kvällens middag, för att slippa stå med det när mina underbara flickor Denise och Linda var här :O)

Strax efter 12 kom Jessica, återigen barnvakten för dagen, och jag åkte in till Göteborg för att möta upp töserna och gå på en föreläsning av Pär Jensen, "Hundens Tankar och Språk". Mycket intressant och han var en väldigt bra föreläsare. Efter den åkte vi alla hem till oss. Då hade även Kalle kommit också och "hjälpte" Jessica. T hade varit lite gnällig, han är bra kläning nu, vill inte gärna att man ens lämnar honom en sekund. 

M kom hem lagom tills maten var klar. Vi åt och tjötade en stund innan det var dags för Denise och Linda att börja resan hem igen. Hur trevligt som helst att ha fått en "heldag" med dem :O)

Söndagen var det jobb 12-21 på operation och akuten. Helt själv :O) Gick bra så klart :O) M och T kom och åt lunch med mig så behövde inte sakna dem för mycket :O) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0