Hade helt glömt!

Jag hade helt glömt av vilken stjärna min Ella är!!! Hon var så duktigt ikväll på kursen att jag är helt hög på endorfiner ;O) Idag var det mest genomgång av kursupplägg och deltagare. Enda vi gjorde ute idag var att visa upp några moment en och en så att instruktörerna skulle se vart vi är samt vad vi redan nu ska tänka på och arbeta med. Var lite nervös innan, vi har ju inte tränat regelbundet på ett år! Och det har ju mest varit nåt här och nåt där. Inte "massa" moment på rad. Och inte inför massa människor... Men hon strålade. Lite ofokuserad och övertagad de minuter hon var ute, men så bra kontakt och arbetsvillig. Ser fram emot våren och hoppas att jag kan ta mig i kragen och verkligen köra på lite varje dag... Hoppas.. :O) Ella är en pärla i alla fall och vi fick mest beröm för vår teamkänsla och att Ella vänder upp mot mig och frågar när hon blev osäker :O)






(någon mer som är ute efter träningskompisen of your life?? Kolla in på Tibridge hemsida och titta på deras valpar. Två i kullen har all potentiall för tävling som helst, nummer tre är mest en stor mys Bulle) :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Va roligt att det gick så bra för er =) Dem mognar ju nu efter 2 år så det är ju nu det blir som roligast!! Se till att komma upp på lägret så du får lite motivation. KRAM!

2011-03-22 @ 03:50:34
URL: http://tibridge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0