Full fart här hemma :O)

Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Theodore var lika hostig och snorig som tidigare i veckan, men mår bra i stort. Full fart på lillprinsen. Jag hade 1,5 timmes egen tid då jag åkte och handlade :O)

Idag har M jobbat hela dagen! Tråk. Men vi tog oss in till farmor och vanliga lördagsfikan. Där var som vanligt mor, far, bror, syster och svåger :O) Roligt roligt med lite kaffe och tjöt :O) Eftermiddagen har vi bara grejat hemma, gjort Viras bur ren och fin igen samt varit ute en stund i trädgården (hur fint väder var det inte idag eller??) och fixade också. Snart dax för lite vårbruk kanske :O)

Theodore springer runt som en TOK i sin gåstol (eller "bilen" som den kallas nu). Fort runt hela huset, tar ner saker han når och släpper de en bit senare.. Blir arg när han inte kommer in i de rum där det finns tröskel eller fastnar bland skorna i hallen.. Söte lille skrutt

Idag har han även börjat flytta sig framåt när han sitter. Satte honom på täcket på golvet, med sin mjukis hjälm på huvudet och nya leksakslådan bakom. När jag tittade till honom en kortis senare, flyttat lite framåt så han satt på kanten av täcket. Ut i köket och tillbaks och då var han framme vid soffbordet där han drog ner saker från hyllan under. Sen tog han tag i hyllan och försökte dra sig upp, men det resulterade bara i att han åkte in under och blev väldigt arg :O)

Orkar inte ta mig upp ur soffan och hämta kameran så Ni får hålla tillgodo utan bilder.. :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0