Bvc och bilknas..

Igår var vi på bvc på förmiddagen. T var inte så stor som jag trodde :O) 71cm lång och 9405gram tung :O) Han var på gott humör som vanligt. Vi var där mitt i öppna förskolan så vi satt och lekte lite innan och efter. Inte så länge efteråt för han blir sååå trött av att vara där :O)

På kvällen var det dags för valpkursen. M jobbar kväll så T var hos sin mormor. Kursen gick bra, trevligt gäng som vanligt :O) T hade inte velat somna så han var vaken när jag kom lite efter 21, men somnade gott efter att ha ammat :O) Efteråt blev jag kvar på fika hos mor och far. Åker hem lite efter 10, trött och längtade till sängen.. Men Bugsy ville annat. 1,5 km från mor och far började det låta från framhjulen, som metall mot metall. Ringde hem och både mamma och pappa kom åkande. De hade funderat på om det kunde vara en sten som fastnat vid bromsskivan men när de fick höra tyckte de inte att det lät som det. Fick ringa volvoassistans som skulle skicka en bärgare. Så fick packa över oss alla till deras bil och tillbaks. T sov sig igenom hela kvällen :O) Halv tolv ringde bärgaren och sa att han var på väg, vi packade återigen in oss i mammas bil och åkte ner. Efter lite pillande, bankande, borstande och körande var ljudet borta så var troligen sten/grus i alla fall. Skönt att det inte var något annat, dyrt.. 

Tröttare än innan kom vi hem. T blev ledsen när jag stökade med honom men somnade om rätt så bra. Kom i säng vid ett, så var rätt så trött när T ville upp vid sju imorse då vi hunnit med en amning under natten också.. :O) Men han är ju så söt och underbar så det gör jag så gärna :O) 

Idag har vi varit ute på promenad i det fina vädret, inte så långt dock för det var så geggit. Men T har sovit länge i vagen ändå.  I kväll är det Ellas kurs och idag är det morfars tur att vara barnvakt :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0