Kass nattning men underbara kvällar för det mesta :O)

Nattningen idag har inte varit rolig, tog lite drygt två timmar.. Mycket ledsen bebis. När han satt i knät i soffan gick det bra men även plöstligt så blev han ledsen igen.. Tand? Utvecklingssteg? Sjuk (lite hosig och snorig)?... Jobbigt i alla fall när han blir så ledsen och man inte kan göra annat än krama om. Liggandes var inte ens att tänka på, funderade lite på om det kunde vara något öra som gjorde ont då han bara somnat sittandes idag, men dels reagerar han inte om jag trycker på örat och när han väl somnat ordentligt nu ikväll lade jag honom i sin säng och det har inte varit några problem. Hoppas ikväll var en engång händelse då han kommande två kvällar ska vara hos barnvakt..

Har sådan tur som har så många underbara människor omkring oss som älskar Theodore så mycket och mer än gärna ställer upp som barnvakt. Nästan så jag får hitta på extra aktiviteter bara så att alla ska få passa lite då och då :O)

Orkar inte skriva mer så kommer en bildbomb på hur underbara våra kvällar kan vara nu för tiden :O)

Theodore's nya favoritplats :O)


Yay! I'm the king of the world! :O)


Ooo en kamera! Ge mig!


Hmm.. Det här var inte riktigt vad jag tänkte...


Hur ska jag ta mig ur det här?


O nej!


Jaja det här blev ju ganska bra det också.. Ganska mysigt. Var nog så här jag tänkte hela tiden :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0