Familjefotografering

Igår var vi på The Studio i Nordstan och fotograferades hela familjen :O) Två av mina vänner var där för evigheter sen (förra sommaren) och hade lämnat mitt namn och nummer så de ringde typ 10 dagar efter snittet, var inte så pigg på det då ;O) Men så ringde de igen för några veckor sen så då hoppade jag på erbjudandet. Gratis smink och hårstayling samt fotografering. Betalar bara för de eventuella bilderna man sen vill köpa. 

Theodore skötte sig bra som vanligt, men när det äntligen var dax för fotograferingen var han trött, fick några bra bilder i alla fall :O) Och sen somnade han som en sten och märkte inte ens när jag bar runt honom mellan rummen :O) 

Sen åkte vi hem och hämtade hundarna och åkte till mamma och pappa. Skulle egentligen varit gräsänka igår kväll så hade bjudit in  mig och Theodore dit, nu ändrades Magnus planer, men inte våra :O) Även Jessica och Kalle var där, mys :O) Theodore vägrade somna när vi var där. Han var inte ledsen eller gnällig, bara lugn, mysig och vaken :O) När han sen vände blad och blev helt övertrött så blev han ledsen, men då var det lagom att åka hem :O) 

Idag var han uppe tidigt som vanligt (6,30), men det hade jag ju räknat med för att komma upp och baka inför mormors 75års kalas som jag och mamma lagar mat och bakar till. Hade han inte gått upp i tid så hade jag haft väldigt bråttom nu ;O) Tårtan blev helt ok, spritsningen gick inte så bra, blev för lös konsistens.. Men ser ok ut och smaken (ur byttorna) är GOD :O) Gjort liten efterrätt också som behöver sista tochen innan vi åker sen bara. Bilder kommer senare kanske, inte riksera att mormor ser det innan ikväll ;O)

Nu ska vi snart in till Kungälv och fika hos farmor som vanligt. Sen hem, greja sista med efterrätten och åka till mormor.. Mycket att göra hela tiden som vanligt. Någon dag ska vi göra ingenting.. :O)













Hemma hos mamma och pappa har de tagit fram min gamla stol som man antingen kan ha i vanlig bordshöjd eller fälla ner som på bilden så det blir en låg stol med bord. Han sitter jättebra och nöjt i den, får kanske söka igenom blocket efter något liknande :O)


Kommentarer
Postat av: Ida och William

ni är så jätte fina!

2011-02-05 @ 16:45:01
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0