Bepanthen buzzar

Har ju tidigare pratat om att jag är med i något som heter buzzador. Jag får titt som tätt erbjudande att prova en produkt eller tjänst. Får även lite prover att dela ut till vänner för att se vad de tycker. Efter en kampanj fyller man i en liten rapport om vad man tyckt om produkten/tjänsten. Roligt roligt. Jag har provat nappar från Bambino och provat lovefilm i en månad. Nu provar jag salvan Bepanthen som främst är tänkt till babyrumpor men även passar bra till torra händer eller köldeksem på kinderna. 

Jag har nu provat salvan i två veckor. Smörjt högt och lågt innan läggdags varje kväll :O) Theodore har fått på rumpan, kinderna och under hakan där han får ett rött veck. Har även provat den själv på ett finger där jag har fått en torr fläck som spricker. Funkar bra, kan inte säga bättre eller sämre än de krämer och salvor jag använt innan. Den är lättarbetad och går in snabbt, det röda under hakan försvinner men kommer snabbt tillbaks om jag inte använder den på några dagar. Har inte haft några köldeksem på kinderna under denna tiden heller. 

Är Ni nyfikna på att prova en liten salvtub och säga vad Ni tycker är det bara att lämna en kommentar eller maila på [email protected]

Är Ni intresserade av att gå med i Buzzador själva och få erbjudanden om olika kampanjer (framför allt gravida och småbarnsföräldrar är eftertraktade nu) klickar Ni in här


Kommentarer
Postat av: Nen

Den ville jag oxå buzza men jag kom inte med. I stället har jag fått hem Frutti Smoothie som vi ska testa. Sen buzzar jag även SaveSmart. Men jag tycker att buzzador är ett asbra konsept för att få ut produkter.

Äter din Theo välling?

2011-03-02 @ 09:32:33
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0