Ännu en helg till ända

Och som vanligt fullt upp, längtar tills på fredag, en lugn hemmadag hoppas jag...

I fredags var jag och Theodore med Jessica och mamma i Jönköping för att hämta upp en söt skogisflicka som Jessica köpt. Uppfödaren bor i Avesta men skulle till Skåne och stanna och sova i Jönköping så passade bra att mötas där. Gå in här för att se bilder på den söta flickan Fiona :O)

Lördagen var det som vanligt farmorfika på förmiddagen, sen hem och greja lite för att sedan försöka sova inför nattjobb. Det gick inte. Låg i sängen i 1,5 timme och lyssnade på musik.. Natten var som tur väldigt lugn och jobbade bara halva så gick bra. När jag kom hem hade Theodore precis vaknat och Magnus stod och värmde flaska till honom så jag fick pussat lite på honom också :O) Gick bättre än jag trodde att vara på jobbet, även om vi hade en avlivning vid 24-tiden med en väldigt ledsen djurägare och var tvungen att gå till kylrummet där Skorpan låg bara för några dagar sedan. Klarade av att gå in  i yrkesrollen ordentligt.. 

Idag har vi haft mor, far och bror på fika. De hämtade även upp de sista (??) av farmors saker. Kvällen har jag lagat mat, både till oss och till Theodore. Ungefär samma sak. Bilder kommer en annan dag för orkar inte resa mig och hämta kameran ;O)

Imorgon fortsätter snickarna att föra oljud från bottenvåningen och hela huset blir fullt av härliga mammor och de sötaste bebisarna då mvc-mammorna kommer på fika, härligt :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0