Vilken dag!

Ojoj vilken dag det var på jobbet! Är inte så slut som jag trodde trots 2 timmar övertid. Och får väl erkänna att det var SKITKUL! :O) Tack vare strålande insattser från kollegorna på golvet och bra uppbackning till slut från ovanvåningen :O) Älskar mitt jobb, kanske lite speciellt när jag får vara sammordnare :O)

Och tack vare att jag vet att Theodore har det så bra dessa dagar kan jag fullt koncentrera mig på jobbet. Först har han mys med sin pappa på förmiddagen och Magnus lämnar av honom hos min mormor och morfar på väg till jobbet vid 13-tiden. Idag kom jag dit vid 18-tiden och då satt de alla inne i tv-rummet och busade, även Ella som får vara med :O) 

Efter lite fika och tjöt åkte vi hem, Theodore somnade inte i bilen trots att han gnuggade sig i ögonen redan under fikan. Och jag lade honom precis innan 21 nu så han var vaken länge. Somnade som en lite sten :O)

Nu blir det Greys och In the Middle för hela slanten :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0