Trädgårdspyssel :O)

Det var en halvkass natt igen, T vaknar så ledsen så ledsen och inget fungerar.. Bara amma som tröstar och får honom att somna igen.. Stackars stackar liten.. Tänder tro? (har jag bara trott hur många gånger som helst innan..)

Hur som, efter frukost och morgonbestyr åkte vi och hämtade upp farmor för en tur upp till skogskyrkogården för att vårstäda min farfars/fasters grav samt en till som vi tar hand om. Satte fina påskliljor på gravarna. Efter det blev det kaffe hos farmor. T skötte sig så bra så, charmade och busade med sin gammelfarmor :O)

Efter det åkte vi till hundklubben, skyddstävlingarna var i full gång. Hur perfekt väder har vi inte turen att få eller? :O) Skyddsvovvarna är riktigt roligt att titta på, så duktiga. Efter att varit där ett tag åkte vi och köpte jord och lite blommor, början till trädgårdsvisionen :O)

Resten av dagen/kvällen har vi alla varit i trädgården. LOVELY! Jag har gjort en rabatt och planterat blommor där, blev en blomma kort dock. Passade även på att börja plantera om mina inneblommor. Magnus har roat sig med att kratta hela trädgården (som han idag mätt ut till att vara sisådär 600kvadrat) :O) Theodore satt och lekte under en parasoll i en timme, sen somnade jag honom i vagnen. När han vaknade fick han sitta i vagnen istället. 

Nu ska jag snart lägga mig, upp tidigt då jag har tidigt kökspass på klubben imorgon.. 7-13 står jag där, bara att komma förbi :O)









*Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0