Theodore övningskör!

Idag har vi bara haft en lugn hemmadag, tvättat lite, gjort rent Viras bur.. Inget speciellt :O)

Däremot tog jag upp T's gåbil nu ikväll som han fick prova för första gången. Han fick den i julklapp :O) Var rätt så precis att han nådde ner. Men han fattade snabbt hur man tar sig framåt :O) Min smarta lille kille <3 

Imorgon blir det en lugn dag hos min mormor och morfar, hoppas på fint prommenadväder :O)





T ligger sällan som man lade honom i sängen när jag går in och kollar en sista gång innan jag går och lägger mig. Ett litet exempel på hur det kan se ut :O)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vilken är din favoriträtt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-07 @ 23:36:03
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: caroline

Grattis, du vann 2 biljetter till baby och barn mässan i Göteborg.

Kontakta mig på [email protected] för vidare information.

kram Caroline

2011-04-11 @ 10:41:47
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0