Tack mormor och morfar/Theodore :O)

Idag jobbade Magnus så jag och Theodore lurade med mamma och pappa till Frölunda Torg. De har byggt om en massa och har haft nyinvigning. Jag var på jakt efter keps, boll och hamster till T. 

Vi hämtde upp mor och far och åkte. Sen började vi shoppa, och mamma och pappa betalade allt till Theodore, vilket resulterade i att jag kände att jag kunde unna mig ett par skor i en av sista affärerna :O) 

Theodore fick:

ett par sandaler med flammes på
fyra pyjamasar
två shorts
ett linne
en body
två kepsar
en solhatt
en boll
fyra par halksockar





Tack tack snälla mormor och morfar hälsar Theodore som fortsatt skratta åt sin boll :O)

Och här är mina nya fina skor, behöver bara gå in dem nu :O)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0