Frisk snart kanske? :p

I måndags var det ny mamma barn fika med mvc mammorna, trevligt till tusen som vanligt.
Vädret var UNDERBART! På kvällen var det valpkurs, så duktiga små barn :O)

Igår var vi på Håltas öppna förskola. Så trevligt så. Theodore tyckte det var riktigt roligt. När jag lät honom gå runt hållandes i mina händer så gick han till de andra barnen och ville vara med :O) Sötepojken :O)

Idag fick jag väcka Theo då det var mitt första återbesök efter operationen i oktober. Om det inte är något på dessa prover blir det nytt återbesök om åtta månader. Om de visar bra nytt återbesök efter ett år. Om de också är bra behöver jag bara gå på kontroller varannat år i 20år.. Är jag då friskförklarad efter tredje återbesöket eller om 20år? Jaja, det känns ju iaf som att de håller bra koll på det.
Blir inget sim imorgon då jag inte får bada kommande dagarna och M jobbar dag så han kan inte ta det heller. Blir en hemmamys dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0