Slutet på denna veckan

I torsdags fick jag iväg de sista inbjudningskorten till dopet och på fredagen började vi få in svar. Roligt roligt :O)

På torsdagskvällen var jag och Theodore tillsammans med min mamma och Jessica på en träff i Ytterby med Oriflame. Tycker om deras produkter JÄTTE mycket, de är bra till ett rimligt pris och inte testade på djur. Att det är ett svenskt företag är ju inte något negativt :O) Theodore sköte sig som vanligt och var faktiskt inte den enda killen där :O)

I fredags åkte vi till mamma på kvällen då Magnus skulle hjälpa dem med deras krånglande internet. Efter 1,5 timmes knappande lyckades han så nu är de fullt igång igen :O) Vi fastnade framför en film där så blev sent hem. 

Lördagen sov Theodore i stort sett hela dagen. Inte mycket vaken. Vi började dagen med att åka till Ytterbys Folkets Hus där det var en barnloppis. Fick tag på tre böcker, två jeans, en hög med bodys/t-shirt, en tjock tröja och en skjorta, allt för 150:- som hittat :O) Sen for vi vidare till farmor och fikade. Det var bara vi tre (fem inklusive hundarna) som var där i lördags. Väl hemma igen tog vi det lugnt och vilade/sov en stund för att sedan göra oss i ordning för kvällens gårdsfest på hundklubben. Vi kom dit strax efter 18 och mötte upp pappa med en gång. Mamma kom lite senare. Det var väldigt trevligt men KALLT! God mat, trevligt folk och jättefint ordnat. På grund av det kyliga vädret bestämde vi oss för att åka med mamma och pappa hem för lite kaffe. Återigen fastnade vi framför tv'n så det blev en sen kväll igen :O)

Idag har Theodore istället varit vaken större delen av tiden. Vi har haft en liten städ-/pysseldag och bland annat satt upp en hylla i Theo's rum, sista gardinstången i köket samt provbakat en tårta inför dopet. Klockan 16 kom mamma, pappa och lillebror för middag och tårtprovning :O) Nu ikväll har vi tänkt titta på lite film och sen SOVA :O)

Idag när Theodore sov i knät på sin mormor drömde han något riktigt otäckt och blev så ledsen så ledsen. Det är helt ok att han är grinig och arg men ledsen, nä där går gränsen. Sen dess har han varit orolig och inte velat ligga själv utan helst bli omkring buren. Och som om inte det räckte har han nu ikväll för första gången gråtit tårar.. Min lille skrutt.. Vill ju bara att han ska vara glad och lycklig hela tiden. Men livet består ju av både och även om jag ska göra vad jag kan för att han skall få det så bra som möjligt. <3

Har upptäckt varför amningen på höger bröst börjat göra ont  igen också.. Ett sår :O( Blödde idag vid en amning. Gör inte jätteont än men får verkligen vara stenhård på att han tar ordentligt tag nu så att det inte blir värre..

För ovanlighetens skull tänkte jag inte bjuda på någon bild av Theodore idag utan på den andra killen i mitt liv. Och så klart den finaste flickan :O)


Theodore tyckte inte att det var ok att inte vara  med på bild för när jag tittade ner på honom nu såg de finaste ögonen upp på mig på det här sättet <3

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja visst är dom :)



Gör du då?

2010-09-05 @ 20:50:50
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0