Prästbesök och lyxeftermiddag :O)

Idag var prästen här på fika för att vi skulle prata ihop oss inför dopet. Han blev nog lite imponerad/förvånad över hur förberedd vi (jag) var. När han tog fram sina papper tog jag fram min mapp :O) Han tyckte det skulle bli kul på lördag då jag inte alltid valt det vanligaste alternativet och ville ha ett apostel tillägg som inte heller var det vanligaste. Att vi även valt ut två psalmer (och har underbara Anna som solist med två sånger) fick vi nog lite plus för också. Dock var båda ur tillägget för 2000-talet så de är ju nya. :O) Tror det kommer bli ett väldans fint dop på lördag. Hoppas det för det är min lille prins värd :O)

Sen åkte jag vi inte till Göteborg där vi mötte upp Jessica för att fixa naglarna :O) Hade akrylnaglar innan jag började jobba och har saknat det lite, enda dåliga med mitt jobb :O) Nu hade vi hittat ett ställe med elevpriser så vi tänkte göra det en gång nu så vi är fina inför lördag ;O) Det tog rätt så lång tid och resultatet var ju inte det  bästa, men hon var ju nybörjare och till det priset kan man inte klaga. :O)

Börjar bli lite orolig/besvärad över Theodore's förkylning. Den blir inte något bättre alls, har varit i 1,5 vecka nu. Och som sagt, nu sen helgen kan han ibland bli så väldans ledsen. När jag nu läst på lite så står det 50-50 om hurvida man bör söka läkare eller inte nu så tänker ringa bvc imorgon. Även om de skulle säga att det inte är någon fara utan bara att vänta ut så är det ju lugnare att få det när man sitter här kväll efter kväll med en ledsen pojke och funderar på om det är ok eller inte. 

Fina naglar :O)


Så här knas satt Ella i soffan igår kväll <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh äntligen fina naglar igen =)

Ella ser ju för rolig ut, bröstkorgen ser ut att hoppa ur kroppen när som helst :P

2010-09-27 @ 22:38:16
URL: http://tibridge.se
Postat av: Linda

Ja ... söta vovvar .. å söta theo ... längtar tills lördag =) kramar

2010-09-28 @ 14:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0