Härlig slapparsöndag

Idag sov vi ut mer eller mindre ;O) Klockan åtta började Theodore krångla men nöjde sig med nappen fram tills nio så jag kunde halvsova bredvid en timme extra, sen gick det inte längre. Magnus ordnade frukost på sängen <3
Sen gjorde vi oss klara för en söndagspromenad i blåsten. Lyckades ta oss ner till havet idag, tog väl en kvart eller nåt. Ella var glad och plaskade lite men tyckte nog att det var lite för kallt :O)

Sen åkte Magnus och Ella till Göteborg för att komplettera en del till datorn han bygger och jag och Theo myste i sängen med amning och dator :O) Sen städade och grejade vi lite innan Magnus återgick till sitt datorbyggande och jag till datorn :p

Efter en avancerad middag tittade vi på film och nu har vi tittat på ett gammalt Idol avsnitt. Nästa projekt är att sova :O) Theodore har somnat för en bra stund sen så får väl passa på egentligen.

Lyckades få med mig kameran på dagens promenad







Kommentarer
Postat av: - Malin & Ella

Ja, vi är jättebra kompisar, känner ni varann?

2010-10-03 @ 23:38:46
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0