Härlig lördag

Började inte så härligt, upp 5,30 ;p Men sen var det bara härligt. Åkte hemifrån strax efter 7 för att börja resan upp till Skövde och hundträffen. Från början skulle det vara en större träff idag men helt plötsligt var det bara jag och mina bästa vänner, men vi skyllde fortfarande på "hundträff" för att träffas. Blev ett stopp i Skara för att amma där och sen var vi på brukshundsklubben i Skövde vid 10,30 tiden. Rastade av hundarna lite medans jag väntade in de andra tre. Sen packades Theodore ner i vagnen och vi begav oss till agility banan. 

Har inte kört agility med Ella sen innan foglossningarna. Hon var lite ofokuserad.. Men imponerade på mig med att komma ihåg slalom så bra, vi hade inte kommit så långt på det sist vi höll på men hon plockade upp det där vi slutade. Vi var på klubben i två timmar hur som innan vi begav oss in till stan för att äta. Där fastnade vi tills klockan var strax efter 15 :O) Mycket tjöt :O)

Theodore sov från amningen innan 10 i Skara tills jag mer eller mindre väckte honom på rastplatsen utanför Skövde vid 15,30. Var lite vaken ibland, när vi flyttade mellan vagn och bil och så, men annars så duktig så :O)
Efter amningen var han vaken en bra stund och var på väldigt gott humör :O) Livsfarligt att köra då egentligen. Han fick leka med min hand lite (titta på den när jag rör den samt själv hålla i den) och sen satte jag hans snuttekanin framför honom och den pratade han med en massor samt krama och försökte äta upp :O)

Nu på kvällen fick han prova hoppgungan för första gången. Han tyckte den var superkul och var hur duktig som helst. Kommer nog användas flitigt i fortsättningen :O)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0