Familjedag på klubben

Idag var det familjedag på hundklubben mellan 11-14, brukar vara en på våren och en på hösten. Först var det poängpromenad och sen uppvisning på lite av vad man kan göra med sin hund; agility, skydd och lydnad. Efter det var det stafett med hundarna. Jag och Skorpan ställde upp och självklart vann vårt lag :O) Trots att det kom en boll och en labbe farande in på planen precis när jag och Skorpan sprang slalom :O) Efter det var det fika och prisutdelning inne i klubbhuset. Mysmys helt enkelt och underbart väder. Blev en amning i bilen mitt i allt :O)

Sen blev det farmorbesök, lite senare än vanligt  men det gick ju det också :O) 

Nu på eftermiddagen har vi städat och grejat lite bara och nu djupt nersjunken i soffan. 

Theodore har varit lite ledsen och kinkig idag och igår.. Kanske lite ont i magen igen? Har ju varit bra med det ett tag men kanske kommit tillbaks.. Så mycket enklare det hade varit om han kunde säga vad som gör honom så ledsen ibland... <3

Innan vi var på klubben idag var vi på en barnloppis men när Magnus såg kön ut tyckte han inte det var värt att stanna så vi åkte igen. Får se om jag orkar gå upp vettigt  i tid imorgon och ta en sväng själv. De har ju öppet imorgon också. Kanske inte värt att åka dag två.. Hmm får se imorgon.. 

Fina Skorpan förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0