Buzzar nappar, vill Ni prova?

Jag är med i något som heter Buzzador vilket innebär att jag får  erbjudanden om att prova varor eller tjänster. Blir jag uttagen till en kampanj får jag ett provpaket hem men i ligger även några paket som jag ska dela ut och låta vänner och familj prova. Sen när kampanjen är slut lämnar jag en slutrapport till Buzzador om vad jag och mina vänner tyckt.

Just nu buzzar jag nappar från Bambino. Har provat dem en gång och Theodore tog nappen bra först. Sen följde några dagar då han var kinkigare än vanligt. Kom efter ett tag på att prova gamla sorten napp igen och tillbaks kom superglada och härliga Theo :O) Har tänkt prova en gång till och se :O)

Det som är nytt/förbättrat med Bambinos napp är att de har gjort ringen mer greppvänlig och lätt att fästa i napphållare, skölden är anpassad till även små barn, mjuka runda kanter, anatomiskt utformad för att ligga bra i munnen, stora hål i skölden för att låta luft cirkulera mellan napp och bebisens hud och den har en lägre vikt för att den lättare ska stanna i munnen.

Tycker formen är mycket bättre än den jag hade innan till Theo men gillar inte ringen så mycket. Theo drar bara ut den hela tiden. Men som sagt den gången vi provade verkade han inte riktigt tycke lika bra om den. Kanske har det med att Bambinos napp är silikon och vi använt latex innan, smakar olika kanske.

Skulle Ni vilja prova också lämna en kommentar så skickar jag en napp eller två till Er, enda "kravet" är att Ni efter att ha provat den lämnar en kommentar om vad Ni tyckte, en rad räcker :O)
Skulle Ni själva vilja gå med i Buzzador följ denna länk BUZZADOR (eller uppge mig som rekryterare, mitt alias är Miniwe). Där kan Ni även läsa mer om vad det innebär och se exempel på tidigare kampanjer, det är allt möjligt, inte bara barnsaker.

Theo med Bambinonapp

Kommentarer
Postat av: Katharina

Jag provar gärna! :)

Håller på att lära Lova ta napp istället för att ligga och suga konstant på mig hela nätterna. Men problemet är att den ramlar ut hela tiden, så nu ligger jag istället vaken halva nätterna för att hålla fast nappen så att hon inte vaknar. Så det där med vikten lät ju bra! :)

Katharina (Mini-74 på AFF)

2010-10-16 @ 09:15:55
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0