Väntar med spänning på de tre goda ting som bör hända imorgon...

Ja man brukar ju säga att efter tre onda ting kommer tre goda och då tre dåliga saker hänt idag borde ju de tre bra sakerna hända imorgon, eller hur?

Det började med att fina gamla Hubert dog under natten. Såg redan igår kväll när vi skulle lägga oss att det var kört, han betedde sig som Hubbe gjorde innan han dog. Så förmiddagen idag städade jag bort hans bur..

Sen åkte Magnus till dreamhack idag och kommer tillbaks först på Söndag. Med åkte  min lillebror som fick ett "presentkort" på denna resa av oss när han fyllde år. Hoppas de får superkul denna helg, men tråkigt att vara ensam så länge. 

Vi åkte till babyrytmiken på eftermiddagen. När vi kom fram kände jag att Theodore var lite varm, men hade fått ta en tjockare overall då han kräktes på den första så tänkte att det var nog därför. Han hängde med halva tiden idag, sen började han gnugga sig i ögonen och bli grinig så gick ifrån för att somna honom. Lade honom i babyskyddet och fika i tio minuter men så vaknade han igen. Tyckte då att han var ännu varmare så packade honom och åkte hem. Intalade mig att jag bara nojjade.. Hemma tog jag tempen, 38,9 hemska grader. Och stor del av vägen hem "knorrade"/gnällde han :O( Han har fått alvedon och efter en timmes gnäll har han somnat oroligt i min famn. Fick med mig en burk kakor = middag, för han vaknar så fort jag lägger ner honom och så börjar vi om.. Usch usch, hoppas det går över fort, för det finns inte många kakor ;O)




Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Stackas Theodore, hoppas han kryar på sig!

Och att de händer 3 riktigt goda ring imorgon :)'

KRAM

2010-11-26 @ 22:02:04
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0