Smyckesparty på mammas jobb

Idag tog vi en lugn förmiddag, härligt. Fick frukost på sängen av Älsklingen också medans jag ammade :O) Hur bra har jag det eller? :O)

Sen krånglade elen återigen.. Gjorde det senast i söndags då det var någon fas som gått igen. Då märkte Magnus som lagade mat att spisen inte funkade riktigt, den värmde men inte tillräckligt. Och när han kom ner i källaren visade tvättmaskinen något felmedelande. Idag när jag kom ner för att flytta tvätten från tvättmaskinen till torktummlaren är tvättstugan helt mörk, taklampa, tvättmaskin och tummlare döda. Men lampan utanför fungerade.. Ingen propp så det är väl en fas igen då? Magnus får titta igen imorgon för jag hade inte tid att kolla mer då och när jag kom hem var det mörkt ;O)

Vi var iväg till mammas jobb på eftermiddagen för ett smyckesparty igen. Ann-Sofie som är återförsäljare för Dag och Natt var där igen och visade både julkollektionen samt att det var ny baskollektion. Tur det för har ju allt från gamla baskollektionen jag gillar :O) Så blev lite shopping där med :O)

Kom hem lagom till åtta och för en gång skull är Theodore inte klockren på nattningen.. Var väl bara en tidsfråga innan vi skulle ha en liten kinkig kväll. Men inte så farligt. Han gnyr och gnäller lite ibland bara men kommer inte till ro och somnar, även om han är så trött så trött :O) Men peppar peppar nu tror jag det sovs där inne :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0