Mys fredag

Hände väl inga fantastiska saker idag, men har varit en bra dag. :O)

Natten var helt ok, Theodore åt oftare och sov oroligt. Men efter 8,30 somnade han om så gott och då gjorde jag likadant och jag vaknade strax efter 10 och de timmarna gav nog mer än de vi skrapade ihop under natten :O) När Theo vaknade efter elva var han mycket bättre, sitt glada jag igen. Febern har successivt gått ner under dagen, nu sist visade tempen 38 jämt :O) Dagen har varit lite gnällig och han har inte velat ligga själv och sova något så har inte hunnit med så mycket. Nålat alla nya julgardiner och lite disk och vikt tvätt. 

Idag skulle vi egentligen varit på teorilektion inför babysimkursen som börjar om 1,5 vecka. Men som tur var var den inte obligatorisk för att få gå kursen så de skickar hem information istället då det inte fanns något annat tillfälle att gå på. Skönt, hade varit surt om vi inte kunnat denna kursstart heller. Och denna gång har jag betalt och man får inte tillbaks pengarna, inte ens på grund av sjukdom.

Nu på kvällen kom mamma och vi har haft en mysig kväll. Båda är gräsänkor ikväll :O) Ätit räkor, avokado och gott bröd och röror :O) Mys. Hon hade även med sig symaskinen så hoppas få sytt klart gardinerna under helgen också :O)

Nu har till och med Ella gått och lagt sig i sängen så jag ska följa hennes exempel :O)

Kommentarer
Postat av: josefine

hur är det med dig? :)

2010-11-27 @ 16:25:02
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0