Babyrytmik

Idag var vi och provade på babyrytmik :O) Theodore har haft en riktig sovdag så gick sådär. Han blev trött innan vi skulle åka och somnade såklart i bilen. Vaknade när vi kom in och skulle ta av honom ytterkläderna. Då var han charmig och glad men lagom tills vi skulle börja blev han kinkig. Så han halvsov på min arm hela tiden medans jag gick runt och sjöng och guppade runt med honom och satt och spela på tamburin. Sen när det var dags för fika lade jag honom i en soffa där han sov tills jag tog på honom ytterkläderna. Sen somnade han om. 
Han sov hela förmiddagen, var vaken en liten stund innan babyrytmiken. Och efter så fick jag väcka honom strax innan fem för att jag skulle hinna amma honom i lugn och ro innan jag åkte på instruktörsmöte på klubben. 

På kvällen nu när jag varit borta har Theodore dock varit vaken och lite grinig. När jag kom hem fick han lite mat (men mest närheten tror jag..) och somnade gott :O) 
Mötet ikväll var hur trevligt som helst! Vi åt mat och tjötade massor, mest hund såklart men även lite annat. Ett härligt gäng :O) Kurserna kommer starta runt vecka 10 och från och med andra veckan i januari kommer man kunna anmäla sig. Som det ser ut nu kommer jag ha en valpkurs även till våren med en annan instruktör. Kommer bli en mysig valpvår också med andra ord :O) 

Kika in på kungälvs brukshundklubbs hemsida, medlemsmöte är nog det enda som är på gång resten av året men som sagt, in och anmäl er till kurser i början av januari :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0