Sista dagen på jobbet

Dagen började med att staketgubbarna äntligen kom och började med vårt staket. De har gjutit grindstolparna och fått upp stolpar på tre av fyra sidor, bara bergsidan kvar... :O) Nästa vecka skall de sätta upp nätet emellan. Blir perfekt, kommer hem tills det är klart och slipper vara hemma när de är här och jobbar :O)

Idag var sista timmarna på jobbet också, nu har jag semester imorgon och från och med måndag är jag mammaledig, med lille Hallon på utsidan. Tror nog att det är bra att jag inte slutat tidigare, då hade jag ju bara hunnit bli nervös över det hela :O) Kändes lite konstigt att både städa ur skåpet och hundburen.

Har nu suttit och gjort en sammanställning över de som Magnus skall sms/ringa på måndag när lille är ute. Varbergs Sjukhus är ett mobilfritt sjukhus.. Knas.. Så han får snällt gå ut så fort jag tillåter och slänga iväg ett mass-sms :O) Imorgon är det tur dit ner igen, alla härliga 12mil, för ett inskrivningsbesök. Då får vi träffa operations- och anestesiläkarna samt en barnmorska och undersköterska. De skall gå igenom det hela samt göra en koll av både Hallon och mig. Normalt gör man den dagen innan snittet och kan få stanna men då jag har snitt på måndag får det snällt bli på fredagen och då väljer jag ju att åka hem över helgen ;O)

Ella tycker om möbleringen vi har i vardagsrummet, för nu kan hon hoppa över ryggstödet på soffan. I lägenheten stod den mot en vägg men nu står den mer fritt och hon tar aldrig den vanliga vägen. Mycket roligt tycker hon dessutom att det är att hon kan sitta i soffan och ha uppsikt över stora delar av huset. Hon är så söt :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0