Ont och varm

Inte den mest optimala helgen att flytta på när det är så varmt! Har hållit på sen klockan ett i dag med att packa upp eller packa ner. (har haft pauser emellan dock) Tar aldrig slut. Nu har jag landat i soffan och tänker INTE göra något mer. Inte ens säkert att jag kommer ur soffan som det känns nu, ONT... Får se hur mycket jag klarar av att göra imorgon.. Dessvärre lär jag mig ju aldrig så lär väl ligga i soffan i mitt nya vardagsrum runt den här tiden imorgon med.. :O)

Ella gick in i höglöp idag skulle jag tro, ställer upp sig för alla men mest för Skorpan så klart. Blivit mycket hångel mellan dem idag :O) Hon fick vara på långlina ute vid huset för första gången i sitt liv. Hon var mycket nöjd och skötte sig bra. Gick in till mig och Skorpan som höll på att packa upp, sen ut lite runt i trädgården och nådde hela vägen ner till källaren där det var svalt och gott. Och så tillbaks igen.

Gick idag och efterfrågade semester nästa vecka för att hinna få ordning i huset och vila innan snittet. Fick måndag, onsdag och fredag i alla fall.. Måste klämma in ett besök till mormor och morfar också.. Och så kom vi på att vi kanske bör ha lite kalas för mig nästa helg, vem vet om det blir av annars..

Kommentarer
Postat av: Denise

Men jag och Linda firar dig den 16:e!

2010-07-03 @ 01:50:19
URL: http://tibridge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0