Kattbalkongen klar :O)

Idag har vi varit duktiga, kattbalkongen är klar och katterna överlyckliga. Det blev jättebra och snyggt gjort. Nu ska det bara inredas lite fint också. Än så länge är bara plastmöblerna som kom med huset där + den fina blomman vi fick av Anna med familj samt en klösmöbel. Bilder kommer.. Min dator krånglar lite och vill inte koppla upp sig på nätverket så kommer inte åt bilderna vi lagt över från datorn.. Men det löser sig till slut. Magnus är duktig på sånt också :O) Idag var det äntligen lite balans i vårt förhållande, och Magnus klarade sig inte utan mig ;O) När sidorna på balkongen skulle nätas behövde han min hjälp så hela eftermiddagen och kvällen (16-21) har vi hållit på. Mysigt att jobba ihop även om jag fick blunda och tänka på annat ibland när han hängde på stegen utanför balkongen och bara skulle sträcka sig lite lite till... Hönsmamma jag vet :O)

Innan vi avslutade balkongarbetet var vi ute på utflykt med Theodore :O) Hade tänkt kontrollröntga Skorpans tass idag (hon bröt en phalang i höger baktass för snart fem veckor sedan). Tänkte att det var skönt att få gjort det när Magnus kunde följa med så jag inte behövde hålla koll på både hundar och liten. Så vi packade in oss och åkte till jobbet. Men någon vidare tur där hade vi inte. Röntgenapparaten gick sönder precis innan vår tur... Men fick köpt mat till både Ella och Tova så det räcker för minst en och en halv månade så nu behöver vi inte tänka på det i alla fall. Sen åkte vi till tre olika byggaffärer och djuraffären i Kungälv. Blev en lång tur för Theo som... Just det, sov hela tiden. Han var bara lite otålig när vi stod och väntade på färjan i Kornhall men annars så duktig så :O)

Nu ska vi ta det lugnt och titta på lite film. Nästa projekt får nog bli att fixa med antennen så att vi kan få se lite på TV också :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0