Theodores första lucia

Igår åkte jag och Theodore till hans gammelfarmor och lussade, han i tomteklädsel och jag med glitter i håret. Såg hon mitt glitter?? Inte då, bara Theo ;O)

Vi blev kvar där hela dagen och hann med både middag (mm lutfisk) och fika (hade köpt med lussebullar). Theodore sköte sig bra så klart, lite grinigt när han började bli trött men bara jag fick somnat honom så var det lugnt och sen när han vaknade igen var det solsken :O) 

På kvällen var det möte på hundklubben. Det var en bra tid (19) för då hann jag amma Theodore vanlig tid på kvällen, strax innan 18,30 och så fick Magnus ta nattningen sen. Hade som oftast gått jättebra. Mötet på klubben handlade om vidare planering kring KUNGAÄGGET, det fenomenala distriktsmästerskapet i lydnad, skydd, sök och spår som vi skall anordna påskhelgen 2011. Ni tänker väl komma? Antingen som tävlande eller publik. Kommer bli kanoners och lite aktiviteter runt omkring! Mer information kommer komma ut på hemsidan i januari efter nästa möte, säger till er när ni ska kolla ;O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0