Theodore sitter själv, korta stunder :O)

Idag har Theodore suttit riktigt bra själv, korta stunder. Har varit på g ett tag då bara varit sekunder, nu är det lite fler sekunder :O)









Gulliga gulliga pojke :O) Idag har jag inte mått bättre direkt, nya tag inför imorgon. SKA gå på julfesten på jobbet imorgon. SKA SKA SKA :O) Känner mig lite bättre nu på kvällen faktiskt så hoppas att det är en ny trend. Magnus och Theodore är väl som igår, snurvliga, lite hostiga men sakta men säkert bättre. Jag ligger någon dag bakom helt enkelt. Men idag har jag fått sovit lite under dagen och sånt ska väl hjälpa :O)

Har det i alla fall väldigt mysigt här hemma :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0