Roliga veckan - dag 1

I natt sov Theodore lite dåligt, precis som natten innan. Han halvvaknar ofta och är ledsen. Så var lagom pigg imorse. Klockan nio väckte jag Magnus så fick han ha hand om T och jag stoppade proppar i öronen och sovmask för ögonen och sov en timme. Skönt :O)

Sen var det dags att göra mig och Theo klara för mammafika hos Linda med alla andra mammor och bebisar från föräldragruppen på mvc. Jättemysigt och trevligt. Och god äpplepaj :O) Vilken tur vi hade som  hamnade i en grupp med så trevliga människor. Och söta bebisar. 

Nu på kvällen ska vi inte göra mycket är planen. Startat en tvättmaskin och ska snart fixa undan disken. 

Vi satte våra söta barn i en soffa hos Linda och fotograferade lite... 

Från vänster: Theodore, Amanda, Nellie, Arvid och Edith


Theodore, Amanda och Nellie


Arvid och Edith


Theodore och Amanda fann varandra ;O)

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Haha, de tror jag inte på :)

2010-12-07 @ 20:41:37
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0