Första babysimmet

Idag har vi varit på första babysimmet och det gick.. Ok. Theodore vägrade sova på typ hela dagen, sov kanske 20 minuter på förmiddagen. Så jag när jag insåg att det var kört så bestämde jag mig för att åka tidigare så han fick sova lite i bilen. Men han var inte så samarbetsvillig så vi kom inte iväg så mycket tidigare. Men han fick 45 minuter i bilen i alla fall och jag fick åkt en extra tur i Kungälv samt läsa tidningen i bilen. 

Så det var inte den gladaste pojken och tröttnade fort. Hade en skrikig liten kille när jag gick upp och skulle få oss klara att åka. Hursom tog vi oss därifrån och han sov de tjugo minuterna hem. Sen vaken pojke. Gick dock rätt så  lätt att få honom att somna vid 19,30. Hoppas på en bra natt nu då, han har varit lite så där senaste nätterna med våra mått mätt :O) 

Nu är det lite lat tid i soffan innan jag också ska gå och lägga mig :O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0