Ateljefotografering

Idag på förmiddagen har vi varit inne i Kungälv och proffsfotat Theodore, ska bli spännande att se hur det blir. Fick hem ett erbjudande i brevlådan för ett tag sedan om babyfotografering så passade på :O)

Idag sov Theodore till halv nio!! Önskar jag kunde säga att jag gjorde det samma men låg mer eller mindre från klockan sju och väntade på att han skulle vakna. Var inte så trött då och tänkte att det är värre att somna och bli väckt en kvart senare, då hade jag varit trött.. Men nej inte vaknade han :O)

Idag är det näst sista gången på simmet också. Idag får Theodores mormor vara handler då Jessica jobbar. Nästa kurs omgång kommer jag få klara mig mer själv, för då går vi torsdagsförmiddagar. Fördelen är ju att Magnus kan följa med varannan gång i alla fall :O)



Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Va kul, var ni på bomans?

Där var jag med Ella.

2011-02-01 @ 17:42:23
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken tid ska ni gå på torsdagar? Det gör juh vi! :) kl.11!

Anna och Edith

2011-02-02 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0