Jobbat hela helgen

Jag har jobbat på IVA hela helgen 6,45-15,45. På lördagen blev det även lite övertid. Det har varit sommarstatus på denna helgen! = massor att göra. Värst har det nog varit för de som gått natt, stackare. Söndagen var bättre än lördagen för min del i alla fall. Och det var så bra kollegor också, som man litar på gör sina saker och som man jobbar bra med. Man klickar ju olika med olika personer, beroende på hur man jobbar och är som person. Denna helgen var det super. Djurvårdaren som gick mitt pass båda dagarna har jag nog inte jobbat med tidigare, mest då jag generellt är på operation och hon på IVA, men det gick SUPER! Hon är så duktig och vi jobbade på liknande sätt och det bara flöt på så bra. Rolig men jobbig helg med andra ord :O)

När jag började se ljuset i tunneln på söndagen ringer Jessica och undrar om vi skulle med och kolla på valpar samt äta middag hos mor och far. Självklart! Så jag, mamma, Magnus och Theodore möttes upp hos Jessica 16,30 och åkte till en av våra jobbakompisar som har 10 stycken 7 veckors blandisar hemma. SÅ SÖTA! Tur att alla har fått hem redan ;O) De bodde jättefint också! Och hennes fyra åriga dotter gillade T skarpt. Hon tog med oss för att han skulle få gunga i hennes gamla bebisgunga. Premiär för hans del och han tyckte det var helt ok. Fattade nog inte rikgit vad grejen var :O)

Sen hem till mor och far för middag, grillat MUMS! Vi åkte hem och gjorde oss klara för sängen, trötta som bara den! 

Idag ska jag förhoppningsvis få sålt Bugsy. Lite tråkigt att släppa iväg honom men nya hemmet verkar bra och vi har ju Bob som väntar på oss :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0