Fredag

Joey var ute hela natten men kom hem vid 8,30 när Theodore tyckte att vi skulle gå upp. Han är så söt på morgonen, pratar och "skrattar" och har sig :O) Han är även väldigt söt när han sover :O)



Idag började vi med att åka in till Babycafet och hämta upp Theodores fot- och handavtryck som jag gjort där. Blev så fint så, nu ska jag bara köpa en fin ram också. Sen åkte vi och handlade mat och sen vidare till Kungälvs Zoo för lite shopping där till djuren, mat och kattsand :O) Sen till Bilia för att hämta ut Bugsy. Vi ställde Kian där och åkte in till Kungälv för en tur på Vikingamarknaden. Vi hade turen att det hade slutat regna då. Sen ammade jag i bilen medans Magnus var inne på Maxi och hämtade ut ett paket.

Sen var det lunch, åt på kinan inne i Kungälv. De har precis öppnat efter att haft stängt hela sommaren på grund av renovering. Det var jättefint men sjukt mycket folk. 
Efter det åkte vi och provkörde en bil, Nissan Qashqai +2. Den var rätt ok, men bagagen var lite dumt konstruerad så får nog titta vidare. Sen for vi hem till mamma och pappa och lämnade Kian, tack för lånet :O)

Nu på kvällen har vi grejat lite hemma och nu är Magnus ute och springer med Ella. När han kommer hem ska jag laga lite mat och sen blir det bara mys framför tvn. 

Proveldar föresten nere i källaren idag, får se om det kommer upp någon värme i huset eller om bara mitt pysselrum där nere blir varmt och gott :O)

Mina fina pojkar på restaurangen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0