Trädgårdsfotografering

Theo har varit lite grinig sista veckan vilket hans mormor fick erfara i torsdags när hon passade honom. Bra att han visar andra att han kan, de tror mig ju inte annars :O) Fredag lördag nu har det varit bättre igen. Vet inte vad som har bekymrat honom tidigare. Nåt utvecklingssteg som alla pratar om kanske? Eller tänder som börjar spöka kanske? Har läst någonstans att de kan börja känna av det så tidigt som två månader innan tänderna bryter igenom.

Igår hade jag och Theodore sällskap av Thomas. Magnus var på en överaskningsmiddag för en av hans kompisar som fyllde 25 år. Vi åt alldeles för mycket och tittade på filmer. Mys mys. Theodore tyckte mycket om sin morbror och "skrattade" gott åt honom :O)
Magnus kom hem vid 21,30 tiden och såg lite på film med oss. Blev inte allt för sent då han skulle upp och jobba idag.

Thomas sov över så vi hade sällskap till frukost idag. Vi åkte till farmor som vanligt. Annars har det inte hänt så mycket idag. Theodore hr varit så nära att skratta på riktigt idag. Först när hans mormor busade med honom inne hos gammelfarmor och även nu på kvällen när jag och Magnus leker. Snart snart :O)

Theodore tycker mer och mer om att bada också. Idag provade jag att duscha samtidigt som han badade. Han tyckte det var roligt och han fick även duschat lite själv. Söta pojken :O)

Fotade lite i trädgården också. Den är inte så rolig nu i allt det gråa. Nästa höst blir bättre hoppas jag för nästa år ska vi försöka fixa lite därute :O)







Fina Bella var med så klart


Och Skorpan också



Och mina fina pojkar inne i soffan 



Kommentarer
Postat av: Denise

Jätte fina bilder! Jag snor bilden på Ella så jag kan uppdatera min blogg ;)

2010-11-07 @ 12:41:30
URL: http://tibridge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0