Min STORA pojke :O)

Idag var det så dax för bvc igen. Jisses vad Theodore går upp i vikt!! Han väger nu 4685gram (den 28/7 vägde han 3900gram) och är 53,5cm lång. BVC-sköterskan kollade även hans reflexer som fortsatt var bra samt konstaterade att det var svamp som gör att amningen gör så ont. Så nu har jag en salva till mig och en blandning av vatten och bikarbonat till Theodore. Hoppas det verkar fort :O) 

Jessica kom och höll mig sällskap på eftermiddagen idag och var således med på bvc-besöket. Skönt med ett par extra händer. Sen var vi till Maxi för att hämta ut ett paket (refiller till blöjhinken, äntligen) samt apoteket där inne för att köpa min salva. Passade på att handla lite grann också. Sen tog vi en sväng till Lekia i Kungälv. Inte varit där tidigare och tycker väl inte att det var någon höjdare. Kändes stökig och hade inget speciellt, inte bland babygrejerna i alla fall.

Om ni bara visste vilka fotosekvenser jag tar på Theodore ibland. Så gott som identiska men när han ändrar grimas lite eller så. Här är två bilder av 60 efter ett av hans bad. Söte pojken  :O)

Kommentarer
Postat av: ida

Hm kanske också måste gå och kolla upp om jag fått svamp? Har jätte ont i ena bröstet när han ammar..

2010-08-13 @ 21:12:59
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0