Besök hos gammelmormor och gammelmorfar

Idag började dagen med att Jessica kom förbi. Magnus var ute och sprang med Ella en sväng, får prova oss fram lite efter bra rundor här omkring :O) När Magnus åkt till jobbet åkte vi till mormor och morfar.

Mormor är med i en läscirkel som heter läs och res som under ett år läser om ett resmål och sen åker dit. Jag har åkt med på de resorna tre sommrar. I år fick jag lämna återbud då resan (till Åland) hade avresedatum fyra dagar efter min beräknade förlossningsdag :O) Men idag var första träffen efter resan så jag och Theodore följde med mormor för att se på bilderna vad jag missat samt visa upp vårt lilla mirakel. Han gjorde succe som vanligt :O) Sov typ hela tiden, men var så söt så söt :O)

Efter de två timmarna där åkte vi med hem till dem igen och umgicks lite mer med morfar.
Theodore har haft lite ont i magen ikväll igen och vill inte riktigt sova men han verkar lugna sig nu så förhoppningsvis får vi snart sova.

Inbjudningskorten till dopet kom idag också, bara se till att få tag på alla adresser så att de kan komma iväg denna veckan :O)

Av någon anledning vill inte datorn eller bloggen ladda upp bilder så får se om det kan komma en bild eller två i nästa inlägg istället :O)

Kommentarer
Postat av: Sarah Nylund

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se en del sunda saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-28 @ 15:15:41
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0