Torsdag och fredag

Igår var det sim som vanligt på torsdagarna. Pappa M var med så hade handler = skönt. Bara två gånger kvar sen innan sommaruppehåll, tråkigt. Blir så mycket mer ensamt när alla aktiviteter slutar.. Tur att M är hemma en del i sommar. 

På simmet dyker T så gott som helt själv till kanten nu, jag styr bara lite med en hand på ryggen för han sparkar hårdare med ena benet. Men det är av egen kraft han sparkar sig upp och tar tag i kanten :O) Han är så lugn och cool :O) 

Eftermiddagen tog vi en promenad i det härliga vädret, T sov i vagnen en timme lite drygt. Borde egentligen fått gjort lite under den tiden men tog långlunch i solen på balkongen, välbehövligt :O)

Idag är M ledig, lovely så jag fick sova kvar när T vaknade. Han vaknade ledsen vid halv sex tror jag det var, och fick amma och sova i vår sängen sen. Tittade på det fina bröllopet hela förmiddagen, lovely :O) Men tyckte nog bättre om det den 19 juni förra året ;O)

Efter en sen lunch åkte vi till Kungälv, gick en snabb sväng på Vikingamarknaden. Träffade Anna och en sovande Edith :O) Sen mötte vi upp pappa hos farmor, gick lite snabbt igenom det jag behöver veta med husen nu när de ska vara borta i hela FEMTON DAGAR! Mor, far och lillebror ska till USA (pappa blir 50 nästa vecka). De har aldrig varit borta så länge innan, jag har varit borta så länge men då har jag ju vetat vart det är, hur ska detta går ;O) 

Sen vidare till Clas Olsson, Hornbache, XXL och IKEA :O) På Ikea åt vi även middag. Hur bra som helst. Billig och god mat. Och när man köper varmrätt kostar inte en burk till liten ett öre! Barnvänligt så det skriker om det :O)

Nu ska vi mysa lite i soffan innan sängen. Jobb imorgon för min del medan M, T och Ella åker till Alingsås och T's farmor och farfar :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0