Vilket år! På gott och ont..

Kunde inte somna igår, var väl någon poststress syndrom över att ha varit utan lillprins i hela tre timmar ;O) så låg och funderade istället, inte alltid så nyttigt kanske men.. Kom fram till att MYCKET har hänt på mindre än ett år och frågan är väl egentligen om allt verkligen har sjunkit in? Från slutet av oktober 2009 till mitten av oktober detta år har jag:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
blivit gravid

förlorat min farfar

Förlovat mig

blivit diagnostiserad med förstadiet till cancer på livmoderhalsen

fött världens underbaraste son

opererat bort förändringarna på livmoderhalsen
(oktober 2010)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Det har varit varannan bra sak, varannan dålig/jobbig så förväntar mig helt klart något super innan året är slut igen :O) 
Hade inte klarat någon av sakerna, än mindre allihop, utan min underbara sambo, familj och vänner. 
Tack! <3

Kommentarer
Postat av: ida

visst är det helt otroligt! jag hann säga upp mig från ett jobb, flytta, få lägenheten, få jobb, bli gravid, förlova mig och sen föda william. så underbart :-) Kramar!

2010-09-25 @ 22:20:31
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0