Smyckesparty och jobbesök

Idag tog vi det lugnt på morgonen,  myste i sängen länge även om vi inte sov efter 8.30.
Klockan två åkte vi mot Hisingen, första stoppet var att köpa en kompost som jag hittat billigt och som tur var va de inte slut. Fånigt lycklig och nöjd över detta, har velat ha en kompost sen jag flyttade hemifrån sist. Men det passade ju inte riktigt när man bodde i lägenhet men nu med hus och trädgård så :O)

Efter det åkte vi till jobbet för att köpa mat till Tova. Eftersom en viss Ella ätit upp större delen av förra påsen fick det bli ett besök tidigare än planerat :O) Men men, alltid trevligt att åka dit och vi passade in så vi kunde titta på när Jessica åt lunch :O)

Efter det var det dags att åka till mammas jobb där det skulle vara ett smyckesparty från Dag och Natt. Underbara smycken till sjukt bra priser, man kan frossa utan dåligt samvete (mer eller mindre ;O) ). Hade med mig cupcake'sen jag gjorde igår och de fick mycket väl godkänt :O) Beställde ett armband och en berlock med klocka från höstkollektionen samt ett nytt hänge till ett av mina halsband i serien samt matchande hängen till örhängen som jag har. Blir nog fasligt fint :O) 

Nu ikväll har det även varit en kille här och blåst fiber i slangen vi grävt ner till bredbandet. Tyvärr trodde han att de inte skulle hinna hit nästa vecka för installeringen utan veckan därpå men vi får hoppas att de får en liten lucka ändå. 

Nu ikväll har Theodore haft väldigt ont i magen och behövt 110% uppmärksamhet och pyssel. Nu hoppas jag att det har kommit ut det som skall och att det nu kan bli en amning och sen sova.. Håll tummarna.. :O)

Theodore börjar få riktigt långa och fina ögonfransar :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0