Onsdag

Inatt sov Theodore mellan 23,30-4,45!! Han vaknade till vid två tre tillfällen och stånkade (hade haft en hel del ont i magen under kvällen) men somnade om igen! Helt otroligt :O) Vågar man hoppas på att han kommer fortsätta med detta ett tag framöver? :O) Strax innan han vaknade fick jag gå upp och pumpa ur vänster bröst, de är inte vana vid så långa stunder så var sprängfyllt och ömt :O)

Idag vaknade jag med andra ord piggare än på länge :O) Gick upp och började fixa det sista med inbjudningskorten och idag har de flesta gått iväg, måste dubbelkolla några adresser bara så de sista går med posten imorgon. Hoppas många kan komma på dopet :O)

Halv tolv idag åkte jag och Theodore hemifrån och första stoppet var hans morfars jobb. Vi har ju inte varit där än och visat upp oss. Fikade och pratade i en timme innan vi åkte till min farmor. Idag skulle farfar fyllt 91 år. Jag och farmor åkte och köpte en fin blomma att sätta på hans grav samt att vi tvättade av gravstenen och ramen, vi gör det några gånger per år då det är något som inte ingår i skötseln vi betalar kyrkogården för. Det blev riktigt fint, blomman passade väldigt bra. Theodore tröttnade lite när vi var där, vi hade ju passerat mattiden ;O) Hem till farmor och medans hon ordnade med fika så fick Theo mat. Efter farmor åkte vi och handlade mat och sen förbi tårtdekorations butiken i Kungälv för att köpa lite saker som jag ska använda när jag provbakar inför dopet :O)

Nu ikväll tar vi det bara lugnt, behövs det också. Tror att vi ska titta lite på film nu :O)

När Theodore ligger på golvet får han alltid sällskap av Ella. Vet inte vad hon tycker bäst om; Theo, filtarna, hans leksaker eller kräkhandduken :O)

Kommentarer
Postat av: Denise

Så söta de är!

2010-09-04 @ 23:08:18
URL: http://tibridge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0