Underbara glada pojke

Theodore har verkligen haft en underbart glad dag. Började lite grinig och ville inte ligga eller sitta själv någonstans men sen varit mycket vaken och tittat och pratat och "skrattat" och viftat och sparkat och varit så härligt glad. Söta underbara pojke. Kan titta på honom hur länge som helst, och fåna mig med honom så att både han och jag skäms till slut ;O)

Dagen idag började med att klockan ringde ungefär den tiden som Theodore brukar vakna då vi skulle  lämna in Bugsy för reparation idag. Theodore vaknar någon gång mellan 7 och 8 på morgonen nu och har oftast bara en amning under natten, skönt :O) Efter att vi varit på bilia åkte vi vägen om mamma på för att hämta upp en av deras bilar som jag ska ha nu när Bugsy är inne, troligen hela veckan. Så nu kör jag mammas coola Kia :O)

Sen åkte vi hem och tog det rätt så lugnt. Diska och pysslade lite och tittade på tv. Sen åkte vi in till Kungälv och beställde gravdekorationerna som skall på nu innan all helgona  som är till helgen. Efter det raka vägen till mamma och pappa. Fick ju passa på att träffa dem idag då de skall åka till Prag imorgon bitti och vara borta i hela sex dagar!! :O) Hoppas de får det väldigt trevligt. Har ju träffat dem så ofta, flera gånger i veckan, senaste månaderna så det kanske är bra med lite avvänjning ;O) 

Imorgon skall de komma och laga frysen så har jag otur blir det en riktig sitta-hemma-och-vänta-dag. Om de kommer tidigt blir det en sväng till Kärna och följa med mormor på Läs och Res träffen och sen en fika hemma hos mormor och morfar, men vi får väl se. 

Har inte lagt upp någon bild på Theodore i bilen på ett tag, det betyder dock inte att jag slutat ta dem... :O)
Det om något borde ju vara förbjudet, ha super söta små pojkar i framsätet som man bara måååste fotografera ;O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0