Kalasdax

Ikväll ska vi på kalas hos Theodore's kusin Hugo. Han fyller redan ett år.
Och Theodore är snart tre månader. Knas vad tiden går fort, men samtidigt känns det som om han alltid varit här. Vad gjorde jag innan han kom? Vad tänkte jag på? Har all den här kärleken som jag känner för honom bara legat latent och väntat på honom? :O)

Innan kalaset idag tänkte vi åka in till Jessica och göra ingenting :O) Se en film kanske. Sen möta upp Magnus i Göteborg och åka upp till Alingsås. Mysdag med andra ord.

Har inte kunnat lägga Theodore på mage de senaste veckorna när han varit så snuvig, då har det blivit bom stopp. Men nu är det lite rinnigare så lägger jag honom på mage rinner massor ut :O) Han tycker dock inte att det är så roligt.. :O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0