Bästemormor och bästemorfar :O)

Vid lunch idag kom en reparatör för att kolla frysen som orsakade masslagning av mat förra veckan. Han konstaterade att det var något kort som inte fungerade som gjorde att en fläkt inte fick ström eller nåt :O) Han var tvungen att beställa nytt och skulle återkomma när det kommit. Får se hur många veckor det tar... :/

Sen packade jag, Theodore och hundarna in oss i Kian och åkte till Theodore's gammelmormor och gammelmorfar, eller som vi numera skall kalla dem hans bästemormor och bästemorfar :O) Blev först bjuden på middag och sen åkte jag, Theodore och bästemormor till Läs och Res träffen. Blir nog en sväng till Norge för oss nästa sommar. Jag och Magnus hade ju pratat  om att vår sommarsemester nästa år kanske skulle gå till Norge. Får se sen när detaljplanen är lagd om han kanske vill åka med Läs och Res gruppen eller om vi skall lägga upp en egen resa. Eller både och ;O) Får väl se vad semesterkassan blir. Efter det åkte vi tillbaks till bästemorfar och hundarna. Ella hade varit lite orolig första 20-30 minuterna men sen lagt sig och sovit. Hon blev tokeglad när jag kom tillbaks i alla fall, hade ju varit borta sååå länge ;O) Det blev en fika också innan vi åkte hem. Mys mys :O)

Har kommit fram till det jobbiga beslutet att Joey nog får tacka ja till mammas erbjudande om att bo hos dem, i alla fall ett tag. Har sakta börjat acceptera att han inte trivs här så bra som han förtjänar och hans beteende här hemma håller på att driva mig till smått vansinne. Håller mig vaken massor på natten framför allt. Hjälper ju inte att Theodore sover 6 timmar i sträck när Joey väcker mig varannan timme ungefär.. Tråkigt tråkigt.. :O(

Har de senaste veckorna varit lite deppig till och från. Saker och ting börjar väl komma ikapp mig lite. Känns som att det bara blivit mer och  mer saker och inget av de gamla blir avklarat.. Trött är jag också och säkert en hel del hormonstint och det hjälper ju inte direkt. Och så är det höst, kallt och blött.. :O) Vissa dagar känner jag att det enda som är rätt är att krypa långt ner under täcket och mysa med Theo. Där kan inget gå fel, där är allt bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjejen ... låter lite illa de där med att allt är jobbigt ... hoppas du inte låter de gå för långt utan att ta tag i de! Tänker på dig varje dag, hoppas du myser riktigt ordentligt med theo ... både han och du förtjänar de =) kramar

2010-10-27 @ 09:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0