Så har denna helg gått

I fredags tog vi först lite sovmorgon efter att ha vaknat av klockan tisdag-torsdag. Skönt, även om  jag var lika trött när jag gick upp halv tio. Hade ju haft två amningar mellan fem och åtta.. :O) När vi kommit upp och gjort oss klara åkte vi till Theodores bästemormor och bästemorfar. Fika, tjöta och gjorde inget vettigt alls :O) 
Kvällen avslutades med mys framför tvn och idol med en ny efterrätt, Toblerone Parfait, mums.

Ella gillade deras kamin, och Theodore sin bästemormor och bästemorfar :O)








Lördagen jobbade Magnus och vi vaknade upp till en hel del snö. Theodore hade en rätt så dålig natt, kanske en av de sämsta vi haft. Men vi är ju bortskämda med att han sover rätt så bra. För första gången på länge ville han ha mat redan vid 1 tiden. Sen en mat vid 3 tiden och så vaknar han när Magnus gick upp strax innan fem. Och sen sov han väldigt oroligt. La honom bredvid mig så kunde halvsova lite fram till sju halv åtta eller nåt. Sen somnade han vid åtta men så fort jag lade ner honom vaknade han till. Men fram mot nio lyckades jag ta mig ut och skotta lite. Hann väl med halva ungefär innan jag inte kunde röra mig längre för att jag fick så ont i ryggen. Har ju lite ont i ryggen hela tiden men som blir värre ibland.. Sitter långt ner i ryggen och när det blir värre går det ner i benen. Jaja, jag tog mig in och landade bredvid Theodore i sängen. Arg som ett bi kan jag tillägga också.. :O)

Åkte inte till farmor för kände att det var ett övermäktigt projekt just då och att försöka skotta mer var inte aktuellt. Mitt mål var att ta mig ut för att hinna till bion som var dagens ljuspunkt :O)
Vid 12-tiden kom mina underbara föräldrar och skottade det sista på parkeringen och hämtade mig, Theodore och hundarna. Underbara <3
Vi hämtade upp Thomas och åkte sen hem till dem. Fick middag och ammade Theodore som skulle vara kvar där med sin morfar när vi andra åkte på bio, Harry Potter :O) Magnus mötte upp oss där efter att vi hämtat upp Jessica också. Filmen var bra och tiden gick fort så hann inte fundera på hur Theodore hade det hemma hos sin morfar. Men det hade ju så klart gått jättebra, han hade sovit en del, vaken en del, ett blöjbyte och tittat på skidor på tvn :O) Vi blev kvar där en stund på fika och mys :O)

Idag har jag och Ella spenderat förmiddagen nere i mitt pysselrum i källaren som har varit det stället allt hamnat på. Så vi har sorterat, packat om och ställt på nya ställen :O) Eldade nere i kaminen, varmt och gott, Ella låg på sin bädd bredvid :O) Tyvärr går inte värmen upp något vidare i huset.. Synd.
Eftermiddagen var det lite städ och plock inne i huset och nu på kvällen har jag beställt de sista julklapparna, så nu är det klart också :O)

Kommentarer
Postat av: Laila

Ser supermysigt ut =)

2010-11-22 @ 17:30:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0