Bumbo Theodore :O)

Igår gjorde vi inte mycket, lite tvätt och så men mest ingenting :O)

Idag vaknade Theodore som vanligt strax efter sju men efter en liten stund fick jag honom att somna om till 8,20 :O) Efter amning och frukost och fixat hundarna åkte vi till öppna förskolan i Hålta, trodde jag. Men det var stängt och mörkt där inne. Konstigt, står inget på hemsidan heller mer än de vanliga öppettiderna. Får väl mejla dem och kolla om det står fel eller nåt och när det i sådana fall är så vi kan åka dit och se om det är något att ha. 
Lite sur åkte vi hem och väntade på att reparatören skulle komma och fixa frysen, delarna hade visst kommit. Han var här i cirka 40 minuter och än så länge (peppar, peppar) verkar det fungera. Han skulle ringa imorgon och höra om det fortfarande var kallt, för det fanns ett fel med självavfrostningen också som det kanske är.

Sen packade vi in oss alla i bilen för att åka till Theodore's bästemormor och bästemorfar men där var det ingen hemma. Ännu lite surare över att en än gång gett mig ut i regnet i onödan (slog även i huvudet i bagageluckan när hundarna skulle in där, gjorde inte saken bättre) bestämde jag mig för att åka till Backaplan och köpa en Bumbostol till Theodore. Har funderat lite på att köpa en sådan till honom och sett att Nids4Kids hade den på kampanj. Theo sitter jättebra om man håller honom runt höfterna och det är ju typ så en Bumbo fungerar. Har bara funderat lite på hur länge han kommer kunna använda den och om den då är värd pengarna eller inte. Har inga pengar till att skämma bort mig själv med nåt men till Theodore finns det alltid :O)

Innan vi åkte från Backaplan provade jag att ringa igen till mormor och nu var de båda hemma så vi åkte dit och jag fick middag. Theodore invigde sin Bumbo sittandes på köksbordet. Han gillade den mycket, tyckte om att sitta med och satt superbra i den. Sen var det lite tjöt och sen en fika innan vi åkte, även den med Theo i bumbon på bordet :O)

Väl hemma stod Magnus och bakade till sitt jobb, men fick smaka lite. Mums :O) Theodore fick även visa sin pappa hur bra och rolig bumbon är så han fick titta på tv en liten stund i den :O) 






Kommentarer
Postat av: Ida och William

söt han är :-)

2010-11-03 @ 10:14:10
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0