Ullaredsbesök igår, wohoo :O)

Igår var vi Ullared och vi var inte ensamma.. Sjukt mycket folk. Vi behövde inte köa in eller ut men typ köa oss igenom hela affären. Tar ju så mycket längre tid då och är frustrerande. Vi åkte hemifrån vid åtta och lämnade hundarna hos mamma och pappa. Sen hämtade vi upp Magnus kompis i Göteborg och var framme vid tio tiden. Efter att ha ammat i bilen tog vi oss in, med Theodore i babyskyddet i en vagn och bärselen i högst hugg. Men då det inte gick att gå runt med vagnen så satte jag honom i selen med en gång. Och han ÄLSKAR gekås!! :O) Han tittade runt, pratade och "skrattade". Vi kom fram till att en avkomma från oss kan väl inte annat än att älska shopping i mängder. :O) När jag tröttnat tog Magnus honom och sen var Jonas snäll och bar honom också :O) Theo var vaken och sov i omgångar och var så duktig hela tiden. behövde inte mat förrän vi kom ut i bilen igen. Hittade en hel del, halva julklappslistan är avklarad ungefär :O)
Efter en lång dag landade vi i soffan hos mamma och pappa :O)

*
Som sagt, lite julklappar ;O)

Idag har det varit farmor besök som vanligt. Eftermiddagen har varit lugn och nu ska vi kolla film och mysa i soffan :O)

Börjar bli rejält trött på att ha ont i kroppen.. Av att gå runt på Ullared igår gjorde att jag fick jätteont och även idag har jag känningar.. Får väl prata med bvc om vad det kan vara.. Hjälper ju inte till i mitt humör att ha ont också.. Nog med gnäll, nu mys med mina pojkar :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0